Alla inlägg under februari 2013

Av Vanessa Björk - 27 februari 2013 12:26

Idag när jag vaknade kände jag mig inte alls taggad till gym och träning, men ibland är det tur att man har en kille som får iväg en, för efteråt kändes det helt underbart. Inte bara träningen gjorde en pigg och glad, utan solen också. Så himla underbart väder och jag kan till och med sätta på mig läderjackan igen.


Dagens träning var bröst och triceps
Lutande hantelpress
Bänkpress
Militärpress med hantlar
Och pushdowns
 

I början var det riktigt jobbigt pga träningsvärk men fan jag tog mig igenom hela passet :)

 


Xoxo

Av Vanessa Björk - 26 februari 2013 22:45

Hejsan svejsan


Nu är jag tillbaka igen men valt att starta en blogg på den här sidan.
Vi får väl se hur länge jag pallar att blogga den här gången, men det är planerat att jag ska skriva så mycket jag kan.
Bland annat så kommer jag nog förmodligen att skriva mycket om träning eftersom jag har ett mål till nästa år.
Mitt mål kan jag berätta om lite mer i morgon. En väldigt söt vän till mig ville att jag skulle ha veckans övning också så det får det kanske också bli.
Nog om det nu ska jag planera lite för i morgon och sen sova.

 


Xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards