Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Träningen igår med Linnea

Av Vanessa Björk - 11 mars 2013 12:04

Träningen igår med Linnea tyckte jag gick riktigt bra. Igår fick hon köra underkropp och biceps och i morgon är det dax för överkropp för henne. Linnea har bestämt sig för att hon vill få tillbaka sin kropp som hon hade för ca ett år sen och har då bett mig om hjälp, och jag som bara tycker det är kul att hjälpa andra ställer ju så klart upp. Så till sommaren så hoppas vi på att hon fått sin kropp något tillbaka. Men hon vill inte bara träna för att gå ner i vikt utan för att stärka upp sin kropp så att hon orkar med sitt jobb hon har utan att få ont i leder och kropp. 
För mig ska det bli väldigt spännande och se hur jag kan hjälpa henne till att lyckas, och sedan få se hennes framsteg och vikt minskning. 
I morgon blir det överkropp för hennes del och jag hoppas till och med på att jag kan träna i morgon :).


Linnea i benpress och stretching. Det är tur att hon är så glas iaf ;)

   


Xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vanessa Björk - 16 april 2013 18:06


Idag är det tydligen en ta hand om kroppen dag i chemat. Då är det meningen att vi ska massera musklerna och ta en halv timmes promenad istället. Så ja jag ska väl snart sätta mig i våran härliga massage stol. Kommer dock inte vara skönt eftersom min...

Av Vanessa Björk - 15 april 2013 16:49


Hello folket!Nu är jag äntligen igång igen med styrketräningen efter ett uppehåll på en hel månad. Jag har helt enkelt inte haft tid att träna nästan :( Men nu måste jag igång igen och jag har saknat styrketräningen så mycket att x90 träningen får vä...

Av Vanessa Björk - 4 april 2013 00:19

Ja ni gott folk.Idag körde jag första passet av TapouT XT. Kan säga att redan på uppvärmningen så rann det bara svett, ja usch det märks verkligen att man inte kunnat träna på länge. Den här typen av träningen va verkligen helt otroligt jobbig, men j...

Av Vanessa Björk - 1 april 2013 14:49

Idag är den dagen det börjar för mig. Jag hade först tänkt att jag skulle köra kost och träningsprogram enligt Fitnessfighten, men du har jag ändrat mig lite. Jag hade tänkt att jag skulle köra kost programmet enligt Ff iaf men sen ska jag köra Tamou...

Av Vanessa Björk - 21 mars 2013 21:34

Ja tyvärr så är det nu så här att jag inte får träna nå styrketräning. Jag var vid läkaren idag för att jag inte varit frisk sen i September, och nu är det dax att tagga ner med styrketräningen tills jag är riktigt frisk, bland annat så går jag nu på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards