Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Nytt tränings program

Av Vanessa Björk - 1 april 2013 14:49

Idag är den dagen det börjar för mig. Jag hade först tänkt att jag skulle köra kost och träningsprogram enligt Fitnessfighten, men du har jag ändrat mig lite. Jag hade tänkt att jag skulle köra kost programmet enligt Ff iaf men sen ska jag köra TamouT XT träningsprogram. Har kollar på olika videon om den träningen och läst lite om den och jag fastnade lite för den. Det verkar vara lite hårdare träning än Fitnessfightens och riktigt jobbigt. Men vilken utmaning det kommer bli och när man väl är klar med det så är man nog riktigt tränad. Programmet är på 90 dagar men mitt första mål är att klara en månad. Kan vara roligt att testa lite nytt tänkte jag.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vanessa Björk - 16 april 2013 18:06


Idag är det tydligen en ta hand om kroppen dag i chemat. Då är det meningen att vi ska massera musklerna och ta en halv timmes promenad istället. Så ja jag ska väl snart sätta mig i våran härliga massage stol. Kommer dock inte vara skönt eftersom min...

Av Vanessa Björk - 15 april 2013 16:49


Hello folket!Nu är jag äntligen igång igen med styrketräningen efter ett uppehåll på en hel månad. Jag har helt enkelt inte haft tid att träna nästan :( Men nu måste jag igång igen och jag har saknat styrketräningen så mycket att x90 träningen får vä...

Av Vanessa Björk - 4 april 2013 00:19

Ja ni gott folk.Idag körde jag första passet av TapouT XT. Kan säga att redan på uppvärmningen så rann det bara svett, ja usch det märks verkligen att man inte kunnat träna på länge. Den här typen av träningen va verkligen helt otroligt jobbig, men j...

Av Vanessa Björk - 21 mars 2013 21:34

Ja tyvärr så är det nu så här att jag inte får träna nå styrketräning. Jag var vid läkaren idag för att jag inte varit frisk sen i September, och nu är det dax att tagga ner med styrketräningen tills jag är riktigt frisk, bland annat så går jag nu på...

Av Vanessa Björk - 13 mars 2013 20:35

Idag har äntligen sakerna kommit ifrån gymgrossisten. Behövdes fylla på lite, och jag kan lika gärna säga att Carbo 136 inte är för mig utan robin. Den kommer jag aldrig röra, det är alldeles för mkt kolhydrater i den och det passar inte mig som ska ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards